Hälsokväll

Frieda, älskade ärthjärna :) Hälsokväll bör vara utan alkohol. Tv spel blir det inte, mest karaoke och dans ;) Kan man inte göra sånt utan att dricka så bör man väl helst åka på avvänjning. Men jag har en annan lösning. Tar vi alla en långpromenad tillsammans i början av hälsokvällen så bör vi ha vätskekontroll, och är man ju värd då. Eller? Öl tex och vin, är ju gjort på frukt och grönsaker, i princip. Nån belöning ska man väl ändå ha för mödan????

Har precis varit ute på en snabböl med himself och hans kollegor + Sixten. Sen sprang vi hem för att se hockeyn som visas nu, 2 timmar senare än i sverige. Jag har ju fått inside information så jag vet ju att matchen slutar outside my interest så jag sitter här, bänkad med Frieda och syrran.

Åt en smarrig midda, Boeuf Charolais med rostade grönsaker. Till det blev det körsbärs vattenpipa och en orgasmdrink. Helt normalt och enligt mina normer... ÖÖÖÖ. Nu är jag så trött så ögonen åker ihop.

Himself är oxå trött. Han spenderade halva kvällen nere i soprummet och rotade runt i soptunnorna. Han hade nämligen tappat bort ett present kort på 500kr som han fått av mig i f dags present. BRA!!!!!!!!!!!!! 2 soptunnor senare kollade han i garaget markerat X. Där fanns skatten.

You're not fat
Just need to get in shape
Don't measure success
With measuring tape

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Petra

Men åhhhhhh.... lägg ner den där vattenpipan!! Det verkar ju sjukligt att hålla på sådär... hur kan det vara bättre än att röka? Det är väl beroendeframkallande som allt annat "gott"! Näe.. skippa den där! Och ... kommer den från Dubai så ska du defenitivt skippa den! Vilket jävla skitland! Slösar energi på gatubelysning i öknen där nästan inga bilar kör...så .. varför! Där också bryska kvinnor i burka knuffar in en i en helkaklad skrubb för att visiteras i linne och kortbyxor... a men det är ju klart.. man kan ju ha en k-pist uppkörd i röven! Näe tack Dubai ... never ever...

2009-05-10 @ 13:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0