HEJJA MALENA!!

HEJA MALENA!!!



Ikväll är det Eurovison semi och MALENA ska givet gå vidare. Det har jag bestämt. Hon är grym och precis vad eurovision behöver, (hon ger dessutom "fit" ett ansikte, armar att mörda för :)! Jag jobbar ju ikväll och vi har fullt hotell. Men Eurovison är Eurovision så jag ska göra mitt bästa för att hålla ett rum nära repan till någon med sen ankomst. Himself ska ev ut och äta med kunder ikväll så jag kanske tom kan ta flapflopen med till jobbet :) Vore great!

I övrigt har jag varit hos posten idag och reklamerat ett försvunnet paket, SUCK! Enda problemet under 3 år i frankrike och det uppkommer 2 mån innan hemflytt. Stackars systerdotter Fille som går och väntar på sitt paket som aldrig kommer.... Jag som köpt så fina Hannah Montana prylar till henne.....

Igår var det en gäst på hotellet som jobbar för ett internationellt företag som började diskutera jobb med mig. Får se om det kan leda någonvart..... Jag känner mig faktiskt inte så orolig gällande jobb inför hemflytten. Det ser lovande ut med de kontakter jag har och arbetsnarkomaner som jag brukara vara populära, haha.

Träningen tänker jag inte ens diskutera idag. Sanna om 2 månader är jag hemma igen, kanske lite sent till beach säsongen -09 men det kommer fler beacher att träna till!! Vi ska nog komma i form ska du se, tight och fit ska bli mitt nya middle name :)

You're not fat
You'll be alright
Just say no to snacks
And you'll see the light

Puss till er alla och snälla, håll en tumme för Malena och Sverige ikväll fr kl 21!!

Ps: Frieda, du är tyst, ssssschhhhhhh!! Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, jag som tycker du är så snygg och har sån grym kondition! Men som sagt, vi har ju fel i huvudet helt klart, men man vill ändå må bra och känna att man har energi! Och det blir lite lättare när man har schysst balans på saker.. Självklart är det inte för sent att må bra och träna tillsammans när du kommer hem, det är ju inte utseendet som är det viktigaste trots allt! Att hata sin kropp brukar leda till att man äter ännu mer så i får försöka se det som att vi ska ta hand om oss själva och sluta tröstäta! Känns jävligt bra att ha dig på andra sidan skärmen, och ska bli grymt kul att ses efter dessa år! Du är en toppenpingla :D PUSS

2009-05-12 @ 12:55:00
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Frieda

ANABOLA = OTÄCKT SKIT!

2009-05-13 @ 00:06:32
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0