Jobbsök

Har sökt 1 tjänst och skickat ut 2 intresseanmälan idag. Det är ju riktigt kul att söka jobb, får se hur länge jag känner så (kanske beroende på hur det går). Jag har ju alltid haft sån tur i mitt liv att jag aldrig behövt söka jobb, utan fått det ändå. Nu är det kanske slut på den turen. Vi får se. Det var hur som helst ett rent drömjobb jag sökte idag, helt i min smak! Håll en tumme för mig!!

NO PARK Sanna, that I promise you!! :)

I övrigt står det 2-0 till Sverige mot Frankrike i hockey, jag hoppas det håller i sig och att Sverige kickar ass, haha!

Ska iväg och jobba kl 18. Känner mig "sådär" motiverad, har en dryg vecka framför mig. Jobbar i princip varje dag och det är jag som drar de tunga passen, ska bli skönt så skönt att slippa minimi-lön och slavarbete! :)

Nu ska jag återgå till hockeyn (3-0), pipan och min red bull light! Dags att dra på workfacet oxå snart.... always with a smile on!

Ha en bra kväll gott folk!



Kommentarer
Postat av: Frieda

Stackars dig, du jobbar ju jämt!!!!!! puss

2009-05-04 @ 18:23:13
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, bra det gumman! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN förresten, vackra tjej!

Hur känns det att komma hem egentligen? Shit, kommer ihåg när du skulle åka, vad har hänt med åren liksom? Känner en viss åldersnoja ;) PUSS

2009-05-05 @ 17:02:48
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0