Ledig kväll!

Jobbade i morse. En massa jäkla pack var det på hotellet. Jumbofamiljer typ zigenarfamiljer som proppade handväskorna fulla med yoghurt och kakor. Har folk inget vett? Ska vara skottpengar på såna människor som tycker att barnen ska få äta gratis och att de ändå ska få sno hela frukostbufféen. Blev skapligt less på en kärring till kollega jag har oxå som bara vill göra de enkla och icke jobbiga sakerna, resten kan man lämna till mig. HALLÅ SLAVERI ÄR AVSKAFFAT, PRECIS SOM AGAN, om det var nån som missat det. Ska gnälla lite till chefen när jag ringer henne strax, skit ska skit ha säger jag. Det är samma sak med folk som gnäller över att de har så mycket att göra på jobbet så de håller på att gå in i vägen, när det sedan visar sig att de mailar, bloggar och facebookar 90% av arbtestiden. HALLÅ, MAN JOBBAR VÄL NÄR MAN ÄR PÅ JOBBET ELLER? Det är ändå det man får betalt för trots allt. Resten av livet går inte under med 8 timmars arbete. Min kollega ringer sina barn typ 17 per arbetspass. HALLÅ, de har väl en pappa de är hemma med eller? Är han så inkompetent att mamma ska behöva oroa sig så kanske hon ska byta pappa till sina barn. De är dessutom typ 8-12 år. SUCK! Vad hände med arbetsmoralen?? Näe Frieda vad säger du, vi skiter i det där med att skaffa barn va?! Jag känner mig rätt busy utan att behöva oroa ihjäl mig över barn OXÅ!

Det var den kängan!! PMS Alexx on the GO.

Min käre sambo köpte mig en fin golftröja idag som passar mina nya golfbyxor som jag köpte. Jag kan shoppa så bra! Tack för det hjärtat!

Köpte 2 engelska böcker och en massa presenter oxå. Mamma fyller år imorrn, Fille Pille systerdotter fyller i Juni. Fille och Elliott har inte fått påskpresent så det var det oxå. I love to make people happy! Hoppas nu bara att de blir glada för sina presenter, gesten om inte annat!

På tisdag ska jag få presenter, tjihuuuuu!!

I övrigt har jag köpt mer tobak till vattenpipan, jag är begeistrad! Lakrits och Körsbär bidde det. Inte helt nikotinfri fanns det men väääldigt svag och helt tjärfri så det är ju bra. Har hittat bra och goda örtalternativ i sverige som det blir sen. Älskar andras traditioner!!

Nähe, skulle jag ta och lägga ner det här ointressanta inlägget kanske och hoppa i badet. Har sprungit 5km i värmen och det var jobbigt, benet gjorde löjligt ont men det som inte dödar en härdar en säger de ju.

A tout à l'heure!!

Ps: Dags att börja söka jobb i Sverige. Dagens tittarfråga: HUR TROR NI DET GÅR?????????????????????????????
MOAHA


Kommentarer
Postat av: Nina

hej. Det kommer att gå jätte bra för dig att söka jobb. Det vet vi sen förr. Kul med vattenpipan,jag ska få pappas har köpt kol till den nu.karmen

2009-05-03 @ 08:35:08
Postat av: Therese

Kikar du vad en Rennes fotbollskeps kostar om du får tillfälle :-D ?

Funderar på att du ska få köpa med dig en sån hem till donnan, älskar ju kepsar!

När bliré hemflytt då förresten?

Krams

2009-05-03 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0