Överraskningen

Haha, Frieda, din toka! Inte skulle han fria heller.... we're no big fan of churches och believing och grejer :) Överraskningen var en supergod middag på en italiens restaurang och bio efter! Mycket bra initiativ. Vi såg Stieg Larssons MÄN SOM HATAR KVINNOR, på svenska. Det ni! Med fransk text. Mycket folk var det där oxå. Fast de kan inte ha fattat allt med tanke på att sånt som visas i tidningar och på dataskärmar tex i filmen inte översattes. HAHA, skit ska de ha de jävla fransmännen. SLUTA DUBBA och lär er andra språk vettja!!!

Nu är det frulle dags. Jag ska äta en smarring smoothie med banana, kiwi, röda bär och soya slem med vaniljsmak!! Till det serveras en kokt äggvita, I HATE ÄGGULA!!!

Sen ska jag fortsätta leka med min fina dator, im plenty happy med den :)

Have a nice day!! (kanske skulle blogga på engelska? Faller ju alltid över på det ändå :) Eller franska? Vad säger ni?

Puss


Kommentarer
Postat av: Frieda

Lustigt att du kallar mig "toka", det finns en annan som alltid kallat mig toka... Jag trodde han skulle fria, tänk va kul det hade varit! Hahaha! Puss

2009-05-17 @ 01:10:45
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0