Packar

Har börjat packa och det känns great!! Måste ju kunna ta ja till ev jobb och åka hem så snart det går. Väntar ok från jobbet här att få gå på dagen om det skulle vara så :) Ska köpa buren jag bestämt mig för till Sixten och sen kolla en sista grej med SAS sen är resan bara att boka oxå.

Har fått ihop nästan 4 kartonger nu, bra va?! Passar även på att rensa bland all skit man samlat på sig, inkl kläder man alltid sagt sig ska använda men som bara ligger där. Det är ju därför jag köper billiga kläder, för att kunna slänga de...varför jag gör jag inte det då??? Jo för dagen kan ju komma...... or not!!

Petra, du är inte klok, jag HATAR, verkligen HATAR Norge låten... asså det är nåt med den, den är psyko bara. Men lyssna på den du, så håller jag mig till Arash och Malena mfl :)
Jo man kan ju tycka att allt du lägger ner på träning och kost borde ge mer än så, men jag tror fortfarande att alla nytillkomna muskler räknas, även om Gurra säger att det bara är elitidrottares muskler som väger mer typ. Sen kanske det är så att det går trögt för att your hearts not in it, so to speak. Vill man så kan man. Vill man inte men gör ändå så brukar resultatet bli sämre, n'est pas?? Keep the good work up sis, I love you anyhow och jag är stolt över ditt ihärdiga arbete!!!!!

Jag har ätit naturyoghurt med färska jordgubbar och banan till frulle idag. Skippar Himselfs helgmani på 4 rostmackor och 1 glad oboy, och min frulle var fasen så mkt godare!! Ska ut och springa idag igen  OCH styrketräna. NU JÄVLAR, som vi säger på ren svenska!!

Förresten, jag har två sjukt roliga sanna berättelser att dela med mig av från jobbet!!!

1. Min morsa berättade för mig igår att de hade haft BAJS AKUT på jobbet i förrgår. HAHA, hon sa att det var en karl som lagt ett bowlingklot till skithög i muggen som inte på något sätt gick att spola ner, trots 5 försök :) De tog sugproppen och juckade för att få loss och ner klotet men det gav inget resultat. Så morsan fick ta till reserven, 1 TRÄPINNE och HACKA sönder BAJSET med den för att efter 5 spolningar till kunna få ner skiten, rent ut sagt. HUR KUL ÄR INTE DET?! Det var riktigt skitgöra!!!!!


2. När jag jobbade igår kväll så kom det in en kort fet medelålders herre med svettig panna och ville hyra ett rum. För en person frågade jag då såklart och han svarar. "Ja, eller jag kommer att få besök av en tjej, men bara nån timme eller så". "Ställer det till problem för dig om jag har en tjej på rummet?" Näe absolut inte svarade jag (tänkte för mig själv att det inte är första gången vi har otrogna svin med älskarinnor eller prostituerade på hotellet) men det sa jag såklart inte. Sånt kan vi ju faktiskt inte styra med tanke på att vi inte har reception 24/24. Hur som helst. Jag trodde jag fått all info jag behövde när han frågade om det skulle stå hotellnamnet på dragningen på kontot sen och jag svarade att oftast är det väl så, ELLER!! Då börjar idioten förklara att "Han är ju gift, och ska träffa sin älskarinna för sexuellt umgänge ett par timmar och vill ju inte att frun ska få veta" HALLÅ, HADE JAG INTE FÅTT TILLRÄCKLIGT MED INFO REDAN?? Jag sa att det kanske var bättre om han skippade kortet och åkte och hämtade ut pengar, han villej ju trots allt inte bli upptäckt?! Men nejm han nappade först men sen betalade han med kort iaf. Beviset att män dessutom är för korkade för sitt eget bästa. Nåja, fick ju återigen ett bevis för att karlar på riktigt är rätt jävla dumma i huvudet! Som sagt, nothing lasts forever!! Kul på så sätt att jag ser det som jag hade rätt IGEN!! HAHA


Näe, packningen kallar och treon kallnar ;)


Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Sanna

men fy fan! vad är det som går snett när det blir sådär?? synd att göra slut istället?! Duktig du är med träningen gumman! Och va härligt att börja packa! Jag måste ju också... :) Ses mer snart nu är tidigare iaf! Puss

2009-05-21 @ 13:07:28
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0