Slöseri på fin dag

Strålande sol och 20+ i skuggan, mer underbart kan det inte bli förutom vid havet då! Så är typ hela dan förstörd av jobb 6-13+17-22. Är precis bara hemma och promenerar hunden och äter salladslunch så ska man tillbaka sen. SÅÅÅÅÅÅ värde. Det har nämligen varit varmt och regnat i en vecka och det ska bli lika from imorrn igen så därför blir jag extra ledsen. Himself är upp och golfar på norrkusten idag så han lär vara pepparkaka när han kommer hem. Han måste ha tattarblod i sig för han blir aldrig riktigt blek som en annan och sen ser han sol på väderkartan på tv och han är brun. SUCK

Fullt ös på jobbet i morse och den arbestskygge häxan till kollega jag körde sitt vanliga stuk så utöver mitt eget arbete med fullt ös så fick jag göra hennes oxå. Asså ska det vara så svårt att byta jobb om man inte trivs med det? Vill man inte jobba kvällar, helger eller städa rum vid behov så har man inget på ett hotell att göra. IDIOT! SÅ GLAD ATT JAG SLIPPER SKITEN SNART, det är jobbigt att vara princip fast men vad tusan, rätt ska va rätt.

Så, då har jag fått gnälla lite igen, det var skönt, tack och bock. Nu är jag harmonisk igen :)

Ska vila benet för säkerhetsskull idag, måste ta det lugnt första tiden även om det inte klär mig haha. Men ska dra igång samma styrketräning som igår nu, för nu jäklar ska här bli ordning!! Jag är så glad för alla träningsfreaks runt i kring mig, you keep me going, togheter we are strong!! Puss till er!!!

I morrn em + söndag fm är jag ledig, det blir min långhelg, för att vara exakt 28 timmar, hur många är avundsjuka?? Jag är skidnöjd hur som helst, tänk att få ett helt dygn ledigt och en hel sovmorgon, grymt ju!!
 
Näe, träna var det, har inte tid med er längre!!


Trevlig helg era lyllosar!!

Avslutar med att pigga upp everyhopa med en riktig raring jag hittat......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0