Smoothie frukost!

Tack för frukosten Sanna :) Blev smoothie på soya "yoghurt", avokado, banan, ingefära, frysta bär och en touch av kanel! Gott skit! Däremot var avokadon sligthly hård och jag hade i way to mkt ingefära.... HOT! Men man lär så länge man lever!

Jobbar 15-23 idag så sticker vid 14 snåret. Innan det ska hunden klippas och promeneras och maskeradkostymen ska på. Näst sista veckan på jobbet ju. Sen får vi se hur det blir. Jag tänkte hålla låg profil ifall jag får möjlighet till någon intervju i Sverige. 2 månader kvar till hemflytt. Hajja det!! CRAZY!

Dear Sister Petra: Jag tror inte att vattenpipa 1-2 ggr i veckan gör större skada en en påse lördagsgodis varje vecka. Verkligen inte! Å jag är då inte beroende, det är inte i närheten av cigaretter. Sen finns det väl kanske olika sorter. Det sprider en god doft i rummet och det är gott med lite körsbärssmak i munnen. Det varar ju dessutom bara så länge en liten kolbrikett glöder. Dubai har jag aldrig varit i men så rika som de är så kan de väl gott ha lampor i öknen och inomhuspalats med skidåkning, playa och gud vet vad.  Its too late to stop them now anyhow! Jag har ju sagt åt dig att inte gömma nåt i röven när du reser, du går så konstigt då, (även om vi är begåvade med bra förvaringsutrymme), man blir visiterad om  man ser konstig ut!!!!

Shit pommes... jag skulle ju styrketräna idag oxå. Min förbenade jäkla knä/ben ger sig inte. Tot 3 löpturer på över 2 månader nu och jag blir inte bra. Minsta belastning gör ont, bara att resa sig från en stol tex. Känns inte som löparknä heller. Precis under mjukdelen i knät, där skenbenet börjar på framsidan, i det första hårda så att säga, det är där inne smärtan sitter. Känns skönt med ett tight skydd på knät för då kan jag inte överdriva nån rörelse som gör ont + att skyddet är så tight så den pressen tar lite udden av smärtan liksom. Ursäkta men FAN VAD LESS JAG BLIR! Nåja, jag är less på hängbuken jag fått av 2 mån slapparsle och tröstätande, nu ska jag skärpa mig. Det är ingen annan än jag som kan ta detta fett ifrån mig :)

You're not fat
But put down the cake
Here, eat this celery
Give dessert a break

Have a great day folks!!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va så lite gumman :) Önskar du va hemma nu så vi kunde träna tillsammans, hatar att inte trivas i krppen och den här vintern har det blivit waay to much shit! Vi får stötta varann så gott det går här =) Puss S

2009-05-11 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0