Almtuna-Leksand 5-0

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HS BIG looser
ME BIG winner för jag är från Uppsala och håller bara på det vinnande laget!!

Det var superkul i stallet idag. Lilleman var taggad till tusen och riktigt glad över att bli ompysslad. Väl ute på vägen så var han så taggad att han "blev" rädd för precis ALLT och INGET. Mitt i alltihop så skulle han vända och gå hem tyckte han så han drog rakt över ett dike och rätt ut på en åker. Jag hade varken ridvantar eller spö men skam den som ger sig, vi kom upp på vägen och kunde fortsätta i rätt riktning. SÅ kommer vi ner på till stora vägen och så är det några totalt urblåsta polacker som gör svartjobb där och skiter fullständigt i att vi kommer. Jag tvingade Lilleman att gå så långt som jag ville för att jag skulle känna att jag vunnit, sen vände vi. De idioterna körde rally med bil och släp och jag vet inte vad.

Nu ska det packs inför morgondagens kryssning. Det blir övernattning i stan för jag orkar inte kånka allt på tåg fram och tillbaka.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du det är nog bäst att du sover med ett öga öppet när du kommer upp hitåt nästa gång...om du vågar komma alls.. ;-(

2009-10-04 @ 23:53:29
Postat av: Frieda

Sen när blev du såhär dålig på att blogga???

2009-10-06 @ 22:42:04
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0