BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla

Nöjd nu Frieda? Nu har jag bloggat igen...................

Är helt slut i kropp och själ. Orkar verkligen inte med nån blogg just nu för jag har verkligen INGENTING att skriva, SORRY!!

Har mitt jumbobröllop i huset iaf, mitt elddop, första arrangemanget. Det är hur kul som helst och jag trivs som fisken i vattnet!

I övrigt är jag less på att allt går i ett. Samma elände dag ut och dag in. Upp, stressa, mata och gå ut med hunden. Lämna den stackars hunden, skynda till jobbet. Stress på jobbet hela dan och hoppas att man kan sluta när man ska. Hem från jobbet 1.5 timme efter utsatt tid. Hem till den stackars hunden, ut med honom, mata honom. Skita i att äta själv när klockan ändå är efter 20 på kvällen. Titta på ett halvt tv program, ut med hunden, ta en dusch, gå och lägga sig. Hoppas på att få se ett halvt tv program till, om än ett annat än den första halvan. Klockan är helt plötsligt 23.30 och man inser att man ska upp om 6 timmar och MÅSTE sova. Sen var det dags att gå upp igen.....

Vad hände med träningen? Vad hände med ungänget med vänner eller ens kontakten med vänner? Familj? FUN?

Where did life go??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0