Nytränad

Ikväll blev det ett 45 min body tone pass med Zumba. Känner av det i hela kroppen, jätteskönt. Perfekt träning. Det gör inte ont på samma råa sätt som annan träning kan göra. Det är precis lagom. Blev svettig oxå. Lite styrka på det så är det ett perfekt pass. I dagens pass ingick maraccashantlar. Det var ett kul inslag och ett riktigt test för koordinationsförmågan. Jag skulle dö av skratt om jag en gång fick stå på utsidan och kika in på mig själv genom fönstret. Hoppas nån granne sett mig, det skrattet bjuder jag lätt på!!

Rätt lugnt på jobbet idag så jag har jobbat ikapp 100%. Ligger steget före på bröllopsfronten. Gästenkäterna är klara för oktober och presentationen också. Har sparat en engelsk bröllopsinfo till imorrn att skriva sen jäklar har jag inget att göra. Fick äntligen min uniform igår så den har jag invigt idag, lovely. Flera på jobbet frågade varför jag var så snygg idag, haha, fatta vilken slumdog jag måste ha sett ut som men skjortan utanpå sen augusti.

Näe, sorry, skriver ju bara en massa ointressant skit igen. ENOUGH!!

Blev precis inbjuden till vinkväll med snygga puffrorna i helgen. Sing Star och puben inräknat. Tåls att tänka på:D

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Åh va kul om vi alla kunde ses imorrn! Puss!

2009-10-30 @ 14:27:27
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0