OMG

Oh my vilken dag. Upp 5 för att köra HS till flyget. Hem för att försöka somna om. Gick sådär. Upp 9, rasta och mata doggen, äta frulle, packa och åka till mor och far i stan för att lämna doggen. Skynda till jobbet och kastas in i fullt ös och det höll i sig till 22.30 idag där jag tvångs utstämplade mig. BARA 1.5 timme senare än tänkt. Så var det med det. Skulle ha jobbat i morgon bitti men får åka in på em istället, ännu mera jobb då. Vad hände med min lediga helg då? Vi tackar chefen för bra schemaläggning!

Börjar bli rädd för mig själv och mitt sifferminne. Gästerna hinner inte ens säga rumsnumren innan jag förekommit det. Vad beror det på? Varför kan min hjärna inte minnas nödvändiga och bra saker??? SKÅPMIFFO

Min fina ljusdekoration förresten från igår.... den är inte så fin idag. Löven bestämde sig för en permanent så de är numera lockiga!!

Förövrigt så har jag passerat skämtstadiet, töntigt! Nu är det ordspråk som gäller!! (Dubbelt SKÅPMIFFO)

Kärleken kan uträtta mycket, pengar kan uträtta allt.
Frankrike

LYCKA TILL FRIEDA PÅ TJURRUSET I MORGON. OM DU DÖR SKA JAG SAKNA OCH ÄLSKA DIG FÖR EVIGT!!!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Frieda

Åhhhhh, du är världens bästa kompis!!!!! PUSS!

2009-10-17 @ 00:08:14
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0