På väg tillbaka

Till livet alltså. Till slut blir ju allt bara så tråkigt så man inte orkar ha så tråkigt mer och då får man göra något åt det.

Jobbar imorrn igen sen är det golftävling på söndag. På måndag är jag ledig men måste ev åka in på p möte på jobbet. Annars har jag ett trevligt besök hos käftis inbokat och cellprov på det. Tänkte i övrigt försöka rida Lilleman så mkt som möjligt i veckan när K är på Flyinge. Happy Happy :) Det är kul att vara i stallet. Hoppas jag hinner med det i veckan. HS åker till frankrike 1v på fre morgon. Funderar på att spendera helgen hos Frieda i sthlm iom Tjurruset. Får la se. Sixten och jag ska hålla alla tummar och tår för K och prima ballerinan! Håll håll håll....

Näe, Idol nu för en gångs skull, heja Erik, han va grymt bra ikväll!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Åhhhhhh, du e så välkommen! Och Sixten med såklart! Puss

2009-10-10 @ 18:58:29
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0