Spending my money

2 shoppingdagar senare börjar det tryta på kontot... Igår blev det golftävling (har inte fått resultatet än) och det gick sådär, men det var kul. Efter tävlingen bjöds det på buffée och sen gick vi till shoppen och spenderade. Ett par shorts till HS och 2 tröjor och en handske till mig.

Idag har jag varit hos käftis och gick därifrån utan hål i tänderna, bara i plånboken. Sen blev det en tur till Eurostop och där shoppade jag mascara och concealer mm. Sen blev det en Everest dunjacka, 1 par tjocka täckvantar och lite prylar till Sixten. Sen har jag tankat oxå. Nu väntar jag bara på min mobil, som borde komma vilken dag som helst. Sen är månadens shopping klar. Förutom diverse presenter och sånt då.

Har precis avslutat en yummy lunch som bestod av halvkokt tortellini med en gnutta smör. Jag HAR ätit godare så att säga. Bara att koka de längre gör rätt stor skillnad. Men ORKA vänta!!

Nu ska jag värma mig med lite kaffe och sen ska Sixten och jag åka till stallet och jag ska rida Lilleman i en tydligen oskön hoppsadel. Får la se hur det går!!

Have a great day folks!!

EVEREST W DOWN JKT F09 RED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0