Back in business

Så var den här helgen över... Kom från jobbet 22.45 i fredags istället för 21, fullt ös kan man säga. Åt middag när jag kom hem och sen slocknade jag i soffan.

Upp vid 8 i lördags, packade och gav oss av till dalarna. Lämnade tillbaka den lånade bilen, spelade golf på urusla poäng, tog en sväng förbi ett födelsedags barn och sen blev det middag med vin och kortspel. Upp 8 igen i lördags, frulle bulle och hemfärd. Var hemma 12, bytte om och åkte till jobbet 12.30. Kom hem vid 22 igår kväll.

Puhu

Nu har jag gjort blåbärssylt och ska börja rensa svamp. Tack Sundbergs för blåbär och svamp, UNDERBART gott! Ikväll blir det grillad hönökaka med smörstekt svamp och ost till middag. Sen blir frysen full till framtida stuvningar och såser. YAMMIE!!!! Sen ska jag och lilleman bege oss till stallet med en tur förbi apoteket på vägen.....sen har den här dagen gott oxå.

Ska boka Back Street Boys och gå med syrrorna, kult! Ska bli sjukt kul med en trip down memorylane!!!

Tack lilla söta Danielle för kaffemuggen, den är hemskt god att dricka ur!

Svamparna kallar.... Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0