Snart långhelg

Jobbar idag sen är jag ledig Tor, Fre, Lör, Sön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt seriöst så ska jag försöka deala med chefen så hon stannar hemma imorrn så jag kan jobba. Får se hur det går.

På fredag ska jag upp till stallet och rida Lilleman <3 Sen ska vill på hockey, Almtuna-Leksand, spännande! På lördag blir det kryssning med syrran och sen avslutas helgen med Hem & Villa mässan (eller vad den heter) på stockholmsmässan.

Fick höra en B rolig historia i förrgår.....

Det var två tyska tomater som var ute och gick. Så skulle de gå över en väg och då blev den ena tyska tomaten överkörd. Då säger den andra tyska tomaten:

-Kom nu Heinz så går vi.

Den var väl rolig XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0