TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT

1. Kom på vad jag glömde säga när jag skrev om mina senaste drömmar. Jo jag var ju själv hemma och det var mörkt när jag kom hem. Inte ens Sixten var hemma, min bodyguard så det var lite läskigt. Tog inte många sekunder innan jag började fantisera om fönster tittare och sånt. Sen blev jag så jäkla skärrad så jag vågade inte öppna kylen för jag trodde att det skulle ligga ett huvud på ett fat där inne!!! Så JÄKLA smart tjej :) Jag hinner ju bara tänka tanken på att tänka nånting så har jag redan tänkt alldeles för mycket!! SUCK

Igår hade vi p möte efter jobbet och och en get-together där vi fick testa lite spabehandlingar hos oss och bada vedeldad bastu och i Mälaren. Till det blev det lite vin och sen en god kyckling och pasta sallad. Hur trevligt som helst!!

Är helt slut i kroppen efter all stress i veckan så nu ska jag faktiskt ta mig en nap. På fredag ska jag träffa en gammal gymnasie kompis som jag inte sett sen den tiden, ska bli jättekul. Hon bor här i Märsta.

Har precis fixat svenskt golf-id så nu får jag spela golf i sverige med!

Herregud vad med info ni fick nu, grattis!!! VM i menlöst vetande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0