Plugghäst

Plugga plugga pluuuugga! Men fatta vad lätt allt blir när man har ett intresse!!

Idag blev jag överlycklig när jag ställde mig på vågen för första gången på 1 vecka. Har gått ner 3 kg!!!!!!!!!!!!!! När jag var på jobbet igår så frågade kollegan mig hur det går med GI och vikt och allt. Sådär sa jag, det går ju trögt när man inte satsar på träningen. Men det syns, sa hon då, på kläder och i ansikte att du gått ner sen jag såg dig sist. WHAT?? Men mycket riktigt hade hon rätt. Det firade jag med en 45 min rask prommis med doggen innan frukost!!

Idag ska jag åka till kusin i stan på f-dags kalas. Sen blir det ett stopp i Knivsta på vägen hem och 3 manikyrer att göra. GREAT! Måste ju hinna med all hempraktik. Det var kul igår med 1a behandlingen att få silkeslaga en spricka!! Det blev så fint!

Nähe, nu ska jag plugga vidare och slänga ett öga på slutspurten på helgens golf.......

Kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0