På bättringsvägen

Igår mådde jag så dåligt som jag någonsin gjort. (typ) Är inte alla riktigt usla dagar, de värsta? Jag kände mig ok i måndags kväll när jag gick och la mig, lite matt bara. Men när jag vaknade igår så kändes det som jag skulle dö. Önt i hela kroppen, illamående, svag, feber, yrsel, you name it. Fick inte tag på chefen så jag åkte in för att ta telefon och utcheck mellan 7-8, tills hon skulle komma in. Fattar inte att jag lyckades ta mig hem efter. Resten av dagen spenderades i sängen med de senaste 16 avsnitten av 90210 samt de 10 senaste avsnitten av One Tree Hill. De är riktigt usla på att visa de på tv här, eller är det jag som missat? Hur som helst är jag en sucker för de serierna, chick-flicks i miniformat :)

Nu ska jag ringa vårdcentralen och höra om man måste ner och ta prover...

Hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0