Moules Frites

Har varit en extremt varm och solig dag... har legat på playen efter lunch men orkade bara ett par timmar, pust! Sen var vi ut och kollade rean. Jag shoppade beställda väskor till Cleofe och hrm, 1 obeställd till mig själv :) SHHH Himself vet inte att den ena var till mig..... Får väl skippa hunden och fylla hans bur med handväskor... NOT!!

Ska snart ut på stan och äta musslor och pommes frites. SÅ JÄKLA gott. Det lär ju dröja ett tag till nästa gång....

Ha sommarjobb kirrat :) Skönt att slippa ha ångest över för mycket ledig tid haha!!

Frieda, utgång lördan när jag kommit hem. FF hos Cissi, du är självskriven!! Jag har inte dansat på ett år du fattar att jag behöver ånga av mig lite va?!!!!

CANT wait to see u all!!!

PUUUUSS

Just det. Hittade en livlös kille under ett par granar när jag var ute med Sixten i morse. Han väckte mig vid 07 och ville ha frulle och utgång! Tack Sixten för att jag inte längre kan sova bort hela dagarna, du är bäst!! Hur som helst så kom jag inte så nära killen, Sixten vill inte det. Han skällde och så och vi fick ingen reaktion. Jag försökte se om bröstkorgen rörde sig så han andades men såg inte säkert. Så jag ringde brandkåren när jag kom hem. Det är de man ringer här, ambulansen kör taxi, ja, ni hörde rätt. "sjuktransporter". Hur som helst så fick de liv i killen och han hade bara slocknat på väg hem från krogen. Kände mig lite dum efteråt men vad tusan. Hellre det. Han låg på mage och hade han blivit dålig och kräkts så hade han kunnat kvävas i spyorna.

Jag kommer ihåg en viss brorsa, HEMPA, som spenderat natten i bakluckan på en bil en gång. Och i en cykelbane sandlåda. Det är orginellt, han är sjukt kul!!

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0