Im alive

Hoppsan... det var visst ett tag sen jag skrev. Lots of things have happened but i believe that all things happen for a reason.

Lets turn the page....

Turned.

Lets start over....

Sådär jag. Det var det.

Jo jag sa väl att BSB konserten var den bästa någonsin? Det var den. Förr förra veckan var vi på Bandit most wanted in concert på Debaser, Medis. Det var oxå grymt bra. Hade Markus Fagervall bredvid mig, fast det förstod jag inte då. Trodde det var en gammal skolkompis. STUPID!! Dags att blondera håret igen tror jag och gå i Mrs Ankas fotspår, jag menar, hon är ju så JÄVLA smart!

Ikväll blir det julbord på jobbet med grannarna som går med hunden. Kan tv bönder och prinsar äta hos oss så kan väl jag!!

Dags för en sväng på byn. Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0