Me, Myself and I

Jösses vilken skön eftermiddag jag har haft. Lyxade till det med en helkroppsrenovering innehållande;

- Fructis Instant repair masque för håret
- Svalkande Piña Colada gel från Lush för kroppen
- Cool moisturizer masque för ansiktet
- Lip masque (för läpparna såklart)
- Naglarna är filade och nagelbanden rengjorda och klippta och insmorda med mandelolja
- Fötterna är slipade med slipsten och smorda med anti-fatigue kräm

Jag känner mig som en NY människa!!!

Sippar på ett glas vin och planerar för de minst 3 timmarna i fotostudion i morgon, ska bli såååå kul!! Dags att ta fram Brilliance serum till håret och sen är det plattning. Har Sällskapsresan 2 Snowroller på som sällskap, I LOVE.

Btw så har jag råkat shoppa på vägen hem från metron nu 3 dagar på raken. Nagelkit med ny nagelbandsskrapa etc, 2 behåar, 1 mössa, 1 väska, nytt puder, nagellack, läppstift, nya masker för ansikte och hår och jag vet inte vad. Måste börja kliva av på en annan station nu. Dagens I-lands problem!

Busy woman has alot to do so Off She Goes...

Number 9, bend your knees please!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0