Mupp-dag!

Japp... helt hysteriskt på jobbet igen...fattar inte att det händer mig... Hade repan + 20 frukost i morse (gör alltså frukosten själv här). Råkade trilla ner 10 pers som inte betalat för frukost=det var inte förberett för dem med bröd och så. Så i ett svep så hade DHH (de hungriga huliganerna) tömt nästan rubbet. Det är ingen myt, fransmän äter verkligen Nutella och Sylt med baguett till frukost (alltså inte tvärtom, baguett med sylt och nutella) Det doppar man dessutom i en djup tallrik med varm choklad, rena hälsokosten. Skit kul med kladd everywhere. Monique=morsan, fick således lämna rummen hon höll på att städa och åka och handla med baguetter. Så nu har jag 4 rum att städa när jag åker tillbaka och öppnar hotellet kl 17. Plus ett kök och en frukostmatsal att städa, DAMN, jag som skulle glida räkmacka idag så jag hann hem i tid till främmandet!!

Spelade ms röj med Frieda på msn igår. Jag var grymt bra btw (sorry frieda, men du fick ju vinna 1 gång på det iaf) :) Hon bad om min adress för hon skulle skicka paket till mig sa hon. SKITKUL JUH!!!! Idag har jag fått inlägg här på bloggen att hon glömt vad hon skulle skicka!! 1st blondin+1 halv öl=A SMALLER DISASTER! Bat aj löööv ju anywäjs Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiida!! HAHA Kul att det är fler som har muppdagar!

Ps: Hon har visst kommit på vad det var hon skulle skicka nu så JIPPI, det kommer paket i veckan!! Ds

En annan kul sak. När jag kom hem från jobbet idag så tittade vi på golf till lunchen. När den var slut så gick Sixten till sin leksakslåda (ja jag vet, han är en hund och inte ett barn, men han beter sig som ett). Där stod han och pep och ville ha nåt han inte nådde ner till (jo jag vet, han är bortskämd bebis-hund oxå). GUESS WHAT, han ville ha sin GOLFBOLL!! Det måste ju betyda att han kollat på golfen på tvn oxå och blev sugen.... ELLER?? Grymt smart hund!!

SANNA: Tack för din kommentar! Underbart vad vi tjejer genomlider för våra killars skull. Undrar egentligen hur många metalkillar det finns i sverige som tex börjat gilla Carola och Schlagers för sina tjejers skull....?!?! Kan vi lära oss gilla något så måste väl de, eller? Upp till enkät!! You've gotta fight, for you right, to paaaaartay! Puss tebax bejb :)

Pussar till alla andra vänner och de som jag inte känner!! Nu ska jag lägga på mitt Pokerface (Lady GAGA, me love) och pallra mig iväg till jobbet. Nej just det, Himself har ju satt mig i arbete oxå, vattenfilter ska bytas och sängkläder ska tas fram till gästerna!!!

Hej svejs!

Ps 2 (som man skrev när man var liten) JAG SKA FÅ CHAMPAGNE OCH JORDGUBBAR EFTER JOBBET IKVÄLL!!!!Ds 2

Kommentarer
Postat av: Frieda

Haha, observera att jag kom på det 1 minut senare... Så du har fullt upp alltså! Själv har jag lämnat lägenheten för en kort promenad. Annars inte ett skit! Puss

2009-02-22 @ 18:52:34
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0