Skönt med semester!

Idag fick jag något sånär sovmorgon. Sixten har gapat och låtit under natten så fort nån har gått upp på toalletten. Pallrade mig upp innan 9, då hade alla andra ätit frukost och karlarna var ute med Sixten, tack och bock.

Var hemma och softade till lunch och sen gick vi ut på stan. Karlarna + svärmor vände fort hemåt och Elle och jag tog en tur på stan. Tanken var en öl på uteservering, eftersom Elle o Tobe åkt från -20 i Dalarna och vi har +10-15 här. Sagt och gjort, uteservering blev det med ett glas varmt rött vin med kanelstång, apelsin och citron, SÅÅÅÅÅ GOTT!! Sen passerade vi ett par butiker på vägen hem och hoppla, Alexx har shoppat 1 par skor, 1 topp, 1 bikini, 1 par party jeans "shorts" eller vad man ska kalla det, lösnaglar, Occitan tvål mm. 700 spänn totalt. Jag är grym på att shoppa. Bilder kommer på skorna åtminstone som btw passar perfekt till min senaste handväska :)

Efter det varma vinet blev det 1 öl, 2 shots turkisk peppar, 2 irish coffe och nu 1 öl, GODDAG YXSKAFT! Nu ska vi ut på restaurang!! Imorrn åker nästan hela gänget till Le Havre och kollar på krigsstränder osv. Jag och Elle gör en egen tur med Sixten och sen ska vi planera La Rochelle resan.

Have a nice evening gott folk!!

Ps: Frieda smsade och skrev att hon drömt att jag utöver denna blogg även hade en sex-blogg där jag svarade på människors frågor, haha. Kanske skulle ha en sån!! Sen skrev hon visserligen att hon sjöng i sömnen när hon vaknade oxå... helt normalt babe!!!! :) Ds

Ps2: (inte playstation alltså :) ) Petra har messat och bokat grymma platser till Pink på hovet 10 nov, vi ska dessutom på förfesten!! JAG ÄR GRYMT GLAD! Det ska bli sjukt kul att se grymt snygga, "fitta" och duktiga Pink med Petra och Therese! Ds2

Kommentarer
Postat av: Therese

Japp :-D Toppenkul!

Har du kollat mina auktioner på sistone???? Tjoho!





2009-02-23 @ 21:38:24
Postat av: Frieda

Jorå, jag är fullt normal! Och du är full! Härligt!!!!!!!!!!!!! Puss

2009-02-23 @ 22:54:47
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Nina

Ojojojojojoj- Du är duktig som orkar en sån shopping runda. Det var nog värt att bli lite rund under fötterna då.hahahahahhahah. ha det gott. krams

2009-02-24 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0