AOOOOOOOOOOOOO

Mördande ont i benet idag. Nästa gång ska jag springa 1 mil, ska jag ändå ha ont efter varje gång kan jag lika gärna göra det ordentligt! Sen ska jag köpa inlines nu oxå, har velat det ett tag men inte fått arslet ur vagnen so to speak. Alternativ träning är bra träning, allra helst om den gör mindre ont!

Nu ska jag iväg till jobbet. Sixten ville inte gå in efter morgonpromenaden som ändå var längre än vanligt idag. Han älskar att ligga under en parkbänk, sin parkpänk som han kallar den, och bara glo på förbipasserande. Där är vi oerhört lika han och jag. Bortsett från att jag inte får plats under en parkpänk!

Have a smashing day everyhopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0