FrågeFredag!

Har haft en riktigt skit dag på jobbet, är helt slut, ögonen går i kors. Ska ta ett varmt och långt bad efter tennisen (som jag förövrigt hoppas Söderling plockar hem) och sen blir det Champagne ikväll för att fira Himselfs sverige kontrakt som han har skriftligt nu! Jobbar imorrn igen, är skapligt sugen på det, or not. Vet inte hur jag ska lyckas motivera mig själv att orka gå till jobbet den sista tiden.

Innan badet nu så har jag en fredags fråga att ställa er, mest för skojs skull och för att jag är så tom i bollen att jag inte kommer på nåt annat att skriva!! Här kommer den:

"I morse när jag cyklade till jobbet så hamnade jag BAKOM 10 st (JA 10st) löptränande brandmän i små korta och TIGHTA tights. Jag tog mig aldrig förbi de, VARFÖR?"

1. Kunde inte slita ögonen från de tighta muskulösa akterbufféerna jag hade framför mig länge nog för att cykla förbi de och inte in i de.

2. Jag vågade inte plinga. Tänk att cykla förbi med vetskapen om 20 brandmansögon i nacken. Jag riskerade att cykla ner i ån bara vid tanken av det.

3. ORKADE helt enkelt inte. Jag cyklade ju ändå till jobbet, orka cykla fort dessutom.



Good luck!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gissar på tvåan! Hellre skåda akterbuffé en att låta skådas, haha! puss

2009-06-05 @ 16:58:57
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Nina

hehe. Jag gissar 2an För det skulle jag gjort. Kram

2009-06-05 @ 18:46:43
Postat av: Madde

1!!!!!!

2009-06-07 @ 08:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0