Grattis Jossan!

Önskar jag fick vara med på party hemma hos dig ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Har inte varit på blogghumör de senaste dagarna. När jag haft nåt att skriva så har jag inte varit nära datorn. När jag satt mig vid datan har jag glömt vad jag skulle skriva!

Skulle ha kommit med en ny fredagsfråga igår, och svaret på den förra, men tar det typ i morrn eller nåt. Too tired now!! har jobbat idag, sen varit på stan och shoppat och sen varit och handlat. Har börjat shoppa på mig saker som ska gå i flyttlasset hem=Happy med FATTIG! Sen fick Sixten sin flygbur idag oxå och mera tandkräm med kycklingsmak!!

Nu smuttar jag på nåt kallt och gott, snart ska vi börja med maten. Ska bara berätta nåt kul från när vi var på stan.....

När vi gick hemifrån i em så slogs vi av hettan ute, typ 27+ så vi sa att vi skulle stanna på vägen och ta en liten kall öl innan vi gick upp på stan. Så vi satte oss på en trottoarservering och tog en liten. När vi sitter där så kommer ett Tour de France lag på cykel passerandes. De glor allihopa och säger typ "kolla snyggingen". Vi dör av skratt och ler och vinkar, sådär som drottning Silvia brukar göra (fast utan stelopererat botoxansikte, jag har mina rynkor kvar). De är ju som sagt inte blyga av sig i det här landet, snarare sjukt påflugna ;) Hur som helst. Vi gick upp på stan i typ 2 timmar eller nåt och på vägen tillbaka tyckte Himself att vi skulle ta en öl till för att det var så varmt och vi var trötta. Det var sjukt mkt folk å stan. Så vi stannar iaf på samma ställe som innan och hinner inte mer än sätta oss och få in ölen så kommer SAMMA TOUR DE FRANCE gäng IGEN, åt andra hållet!! De höll ju på att smälla av när de såg oss och en skrek "MEN, sitter ni här fortfarande?!" Vi lika chockade vi och fulla i skratt ropar "Jajjemen" tillbaka och sen är de försvunna. Snacka om sammanträffande. Det var kul! Strax efter kom det en tant på 200 år i vita trasiga strumpbyxor och nackkrage (som grannen i Beck) på cykel fram till oss och börjar prata om små gubbar. Hmm.... överbelastning på psykhemmen??

Näe, nu är det dags att börja med maten. Klockan är 20....

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0