Hopp

Service killen kom 16.45 och gick 17.00. Har alltså suttit inne hela em för att vänta på det. FINA FISKEN.

Har pratat med Löplabbet om mina problem och har en dejt bokad till början av juli för utrednin och ilägg. Ska bli så himla skönt att kanske få ordning på eländet och kunna springa igen. Jag hoppas hoppas hoppas att det kommer gå (springa) vägen sen så att jag kan gå ner de kilona jag nu gått upp och komma i form igen rent konditionsmässigt. Bli lite tight helt enkelt. Inte nödvändigtsvis smal för det är en omöjlighet. :)

Ser ljust ljust på framtiden, det finns hopp!!

Har lagat en löjligt lätt middag. 1 pkt bacon, 1 lök, 1 burk lätt creme fr. Fräs lök och bacon. Ha i creme fr. Spä såsen med 1/2 till 1 burk vatten (skölj ur sista creme fr'en) Krydda lätt med salt och peppar. VOILA, allt som allt klart på 10 min med pasta till! Vill man kan man byta bacon mot kassler eller annan skinka om exempel.

Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Min favvomat :-D + brukar stoppa i paprika, broccoli, champinjoner typ vad som finns hemma oxå! Mums!

2009-06-22 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0