Mission completed

Japp! Är typ färdigpackad som sånär.Bara min resväska som ska packas och det som inte får plats efter det ska ner i kartong. Skönt som attans! Har kört ner allt och organiserat i garaget. Har även rensat skafferiet och skurat kylen. 4 av 6 innedörrar är oxå skurade och tv spelen nerpackade i kartonger. SÅÅ skönt att vi inte FÅR packa ömtåliga saker.

Nu ska jag bara gå med tomglas och sopsorteringen sen ska jag ta n långt och skönt bad. Skulle ha färgat håret oxå men orkar inte, det får bli en annan dag.

Himself ringde nyss och åker hem från festivalen nu. Han hade huvudvärk och fotvärk och har sett allt som är kvar för kvällen. Dessutom skulle Europe spela i en hel timme utan annat intressant på andra scener så han visste inte hur han nånsin skulle stått ut med de. Hm, jobbigt...öööööö.

Har by the way bestämt mig för att snarast skaffa uppbyggda sulor till löpskorna, för att så småning om gräva fram mina ilägg alternativt fixa nya, så tror jag ev att jag kan springa sen. Tror mitt ben är en följd av benhinneinflammationerna. Jag vill hoppas att det är så enkelt iaf. Jag ska ju springa så asfalten glöder i sommar ju!!

Usch, smakade på en sked nylagad risotto för en stund sen, den var så het så jag brände mig i munnen. Nu känner jag att jag tom fått brännblåsor, AJ.

Ha en trevlig kväll!!

/ Bränn-Blåsan (tidigare kallad Fest-Blåsan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0