Stiltje i bloggvärlden

Jag verkar inte vara den enda i sällskapet som har bloggtorka :) Jag försöker och försöker men jag kommer inte på enda mening att skriva, bättre då att låta bli. Inte tycker jag att det händer nåt kul eller.... bläääääääääääääää!!

Sprang 1.1 mil i fredags på 5.30/km. Fick ont som sat*n i benet efter. Vilade lördag, söndag och sprang 6.3km igår på 6MIN per kilometer, vet inte när jag senast hade en så dålig tid, men jag fick bara inte till ett smärtfritt steg. FY bubblan vad jag HATAR mitt onda ben. Är skapligt less på att käka värktabletter och träna med ont......... SESÅ, HÄCK VÄCK VÅT FLÄCK DUMMA BEN!! Ska be mamma ringa och boka till hos husläkarn så jag får nåt gjort direkt när jag kommer hem. Min älskade FRIEDA torskade ett vad med sin chef häromdan så hon ska springa Tjurruset i höst, 1 mil i terräng. ASKUL! Jag funderar på att haka på.

I övrigt sa jag ju tidigare att jag skulle hålla igång träningen till hemresan. Well, gissa hur det har gått?! Åt ett paket bacon till lunch idag dessutom. BRA DÄR LATMASK! Dör jag idag så dör jag välsmord iaf. Det gäller att se saker positivt trots att man är så störd i huvudet som jag. Som nu tex, allt jag vill är att träna och packa inför hemresan men inte ett skit bir gjort. Jag äter mig till döds istället och skiter i packningen. BRA DÄR!!!

NÄE mina vänner, blir ordning och reda på det där!! Slänger ångesten åt pipsvängen NU, varför skulle man INTE få unna sig nåt emellanåt???

Näe, nu ska jag spöa skiten ur syrran i TIC-A-TAC POKER på msn, ASKUL!

Hej svejs

solstollarna2


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spring med mig! Det blir kul! Dör man inte efter så ska jag ut och fira! Puss

2009-06-16 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0