Kapten klänning....

....såg jag på metron idag. En snubbe på 25 med Tomas Di Leva kalufs och klänning. Det som skilde de åt var att den här killen hade en stor ryggsägg på ryggen och gick och halsade ur en champagneflaska. Grymt tycker jag! Så imorrn ska jag oxå ha klänning, skippa att borsta håret och ta med en champagneflaska på bussen!

Frieda: Jatack, byter gärna en och annan löpdag i veckan mot en ridtur på din häst (vilken det nu blir :)) Sen tycker jag att du och Matte gott kan byta Nora veckan så att du kan hänga med på tjejmilen. Ett sånt arrangemang måste ju belönas med en pizza och öl, eller?? :)

Petra: Du behöver ett mål och då menar jag inte ett fotbollsmål utan tjejmilen tex, och det är ett bra sådant. Tycker gott och väl du kan hänga med på det!!! Nina är väl att hoppas på för mycket (för henne är det motion nog bara att veta att tjejmilen existerar :), MEN DU IAF!!!! Pliz pliz pliz!!

Frieda och Petra: Ett alternativ är ju att göra som Tiffany Persson i Hipp Hipp. Göra det i högklackat och stanna på alla uteserveringar och pizzorior man hittar längs vägen..... Kombinera nytta och nöja så att säga!!

Nu är min pastasallad slut så nu blir det en nap in tha bed!!

Pöss o kläm


Ps: En upplyftande nyhet för dagen. Jag ligger bara 30 timmar minus på jobbet för tillfället. Så det blir att jobba lite! Ds


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är go du vilket jäkla på hopp....Men du har givet vis rätt gumman..HAhahahh. Jag blir bara tött av att läsa om vad ni håller på med. Ni är sååååååååååå duktiga.Men det lät ju inte dumt att gå från pizzeria till pizzeria.Hoppas dom har rättigheter bara. Då kan ni få det hejdundrande kul. Kram

2009-03-10 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0