Pizza

Bjöd min käre vän Jossan i Uppsala och mig själv på en pizza ikväll. Är det fest så är det och vad är väl en fin måltid utan en fin vän? Du var lätt värd varenda krona Jossan, jag är såå glad att du börjar må bra igen!!

Jag beställde pizzan kl 19.15 på nätet... kl 20.45 ringer han mig och hittar inte adressen. Hans lapp är inte korrekt utskriven. Vänta här nu, har jag missat nåt, är det fredagen den 13e idag oxå??? I fatt nada!!

Tittar på Så ska det låta nu, det är kul. Sixten är mätt efter pizzan, ja vad tusan, har jag ingen karl att dela den med så blir det med 4 fotingen. Han trivs mycket bra i Himselfs säng, men han funderar allt varför han aldrig kommer hem. Han ringde precis förresten, han kände absolut ingenting inför morgonens viktiga möte. Det är synd. Han var inte ens nervös. Jag hoppas det kommer krypande under natten för det är viktigt viktigt och han vill ju flytta hem säger han. Jag ska hålla en eller två eller sju tummar från kl 10 i morgon. Gör det ni oxå är ni snälla!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0