Städdag

Städdag innebär att jag måste göra allt annat jag kan tänkas komma på innan jag väl kommer igång med själva städandet. Tänk att det ska vara så svårt att bara ta tag i eländet. The sooner the better liksom. Men närå... blogga lite, kolla lite webb-tv.... SUCK!

Vaknade inatt av jordens oväder efter värmeböljan igår. Det ösregnade och blixtrade utan dess like. Det var inte en blixt i taget med en stunds mellanrum, närå det som regnade blixtrar. Helt sjukt, såg ut som vi hade en discokula i sovrummet! Det ska visst regna idag med, ser fram emot det, det är såååå kvavt just nu, disigt och 20+. Mot slutet av veckan ska det bli kanon igen. Jag hoppas jag hunnit städa till dess och klippt hunden dessutom så vi kan vara ute då :)

Näe, sätta på en tvätt då iaf och diska kanske.... alla bäckar små....

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0