Ett ljus i mörkret

Har precis pratat med mitt försäkringsbolag. Behövde inte göra en anmälan på bilen. Däremot så sa han att om gärningsmannen åkt fast så kommer jag bli kontaktad av åklagaren och får lämna in anspråk på skäliga kostnader för reparationer på bilen. Sen kan jag ju även be om "skadestånd" för det jag inte kan göra i det dagliga livet nu pga av skadorna på bilen. Jag kan ju tex inte göra flera ärenden och ha saker i bilen eftersom den inte går att låsa. Ska åka till verkstad i em och be om offert på skadorna. Lämna in skruvmejseln på polisen ska jag göra oxå.

Nu ska jag ringa banken. Har hittat den typ av bil jag vill ha :)

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0