Happy

Sådär ja, då var anmälningsavgiften betald oxå så nu är jag redo för naglar i feb :) 75% kvar av utbildningsavgiften kvar att betala "bara". Men det är ju för min egen framtid så det är värt varenda krona!!

Igår var jag på AIK-Växjö med Frieda och hennes mams. De är SUPER gnagare :D AIK förlorade med 2-0 men ölen var god! Och vad gör man inte för att få träffa en kär vän?? <3
Stämningen i sig på Hovet var fantastisk, trots att det inte var fullsatt. Man kan likna det vid en sekt, kyrkliga sånger och glädje, haha!!



På lördag är det Takida dags med syrran och Rebecca, cant wait!!!!!!!!!!!!!!! På söndag är det 1a advent och det ska firas med en av de andra syrrorna med familj och min sambo på jobbet där det är populär kaffesöndag med historisk guidning. Det ska bli myspys! Lite frost eller snö till julpyntet skulle sitta fint. Kan man få det??

Nähe, lite mint thé och mys med sambo. Han kom hem från jobbet idag UTAN dator= inget jobb för han ikväll så det måste jag ta vara på!!

Kram till er


Kommentarer
Postat av: Frieda

Vi ser hur solen stiger över Råsunda, vi ser hur hovets is är blank och klar. och bönderna de gapar utav fasa och snutarna de spejar och de tar. OSV!



Kanonlåt! Sekt eller ej, mysigt är det! Hahahaha!



Puss

2009-11-24 @ 14:35:21
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0