Helg igen

Underbart att veckorna går så fort. Känns som det blir helg hela tiden :)

Sitter och hrm, kollar på Våra Bästa År och lägger jobbmake. De gjorde precis reklam för den här julskivan som säljs VARJE år, med War is Over mm. Lite julpirr kände jag allt trots att jag inte är mycket för julen. Jag skulle nog tom kunna leva med lite snö. LITE snö. Det där med att skotta snö, skrapa rutor och behöva bryta sig in i bilen för att låsen är frysta kan jag klara mig utan. En ren hund däremot kan jag leva med :)

Ska strax iväg och jobba kväll, fram till 21. Inte jättekul på fredagen till sin lediga helg. Det känns nästan som en dag försvinner när man sen ska upp 5.30 på måndag morgon igen... Jag ÄLSKAR fredagkvällar!!!!!

Imorrn tänkte jag faktiskt ge mig ut och springa. JAG MÅSTE!! Har gått upp 2 avskyvärda kilon så nu är det dags. Det är helt fel årstid att INTE komma i de kläder man har :D Man kanske skulle börja köpa större kläder, växa kläder!!! Det ska förresten vara strålande sol här i morgon, YES!!!!

Fick ju mina planer på solarium grusade iom gårdagens nyheter om att SATS tar bort att sina. TOPPEN tycker jag! Men det innebär att jag måste få energi på annat vis!!!

Ha en bra fredag!!




Kommentarer
Postat av: Frieda

Jag vill ses snart!!!!!!!!!!! Saknar dig ju!! Puss

2009-11-20 @ 23:56:26
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0