Long time, no see

Oh my, vad slut jag är efter denna helg. Förra veckan var en konstig vecka, det var nästan dött på plats men telefonerna gick i ett. Avslutade fredagen med ett 12 timmars pass med franska. Det var kul.

Var ledig i lördags och tog en halvdag på Gränby centrum med Felicia. Vi letade efter en glansig discoblåsa till henne men hittade inte den perfekta :) Så det blev lite smycken, presenter och en jacka till mig.



Lördagskvällen spenderade jag hos Kim i Knivsta med Frieda och CO. Det är så sällan vi ses så man måste ta vara på chanserna man får. Oavsett om man kommer ihåg de eller inte dagen efter (den var till dig Frieda) :D Vi åt tacos, drack rosé och sjöng singstar. Innan hemfärd blev det en tur förbi puben. Det var kul att dansa! Vaknade och mådde prima igår morse, 2 timmar senare hade jag migrän. BLÄ. Skönt att det går lång tid mellan varven. Jag  hann precis bli återställd lagom till arbetspasset kl 16. Har fortfarande ont i huvudet. Ska försöka träna bort det senare. Det där med att äta och sova ordentligt inför en uppesitta är verkligen att rekommendera!










En dator med Youtube och crossåkare är för 2 killar likvärdigt ett bollhav för ett barn!









Här bjuds det på inlevelse, you girls rock!!



Who am I??


Thats all folks...To be continued!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Men alltså på riktigt, ta bort första bilden på mig, jag är ett fetto!!!!!!!!

2009-11-02 @ 21:41:33
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Frieda

På riktigt, ta bort första bilden på mig tack! Värsta fettot! Gör du det inte slutar jag läsa din blogg. Den andra bilden bjuder jag på! Puss

2009-11-02 @ 21:43:41
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Frieda

Min dator levde eget liv... 2 kommentarer...

2009-11-02 @ 21:56:43
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Nöjd nu din mupp??

2009-11-02 @ 22:24:16
Postat av: Frieda

Yes! Tack ska du ha!!! Puss! =)

2009-11-03 @ 12:47:20
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0