Slapplördag

GUUUUUD vad skönt det är med helg! Jag har fotat och lagt ut vår bäddsoffa till försäljning så att det kanske kan bli ordning i gästrummet/kontoret någon gång, den tar alldeles för stor plats!

Bidde inget bak igår så jag ska sätta igång med arraksbollarna nu.

Har krånglat med designen på min blogg. Av någon anledning så kom bloggnamnet som text på headern och jag lyckades inte hitta den raden i kodmallen. Skam den som ger sig. Nu är det fixat iaf. Däremot blev det inte som tänkt en ny header. Picasa ville inte ändra måtten på collaget så det kom som miniatyr på bloggen. UGLY! Ska önska mig en egen blogg designare i julklapp så jag slipper göra det själv :D

Näe, nu blir det bak till alpinsändning. Vore mysigt med lite snö, shoppade lite Glüwine och glögg med chokladsmak igår.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0