Heja Sverige, buu för Portugal!

Chansen är minimal men hoppet är ju det sista som överger en..... Vore lite kul iaf med några VM matcher även om man vet hur det slutar...

Idag åkte jag hem och hämta Blixten. Sen åkte vi och hämtade Jessie som sällskapade oss i stallet. Red Lillis på banan och det gick strålande. Inga vilda djur idag. Han var sig själv och fick slita lite. Blir mörkt SÅÅÅÅ fort nu, hur ska man stå ut ett halvår till i mörker och kyla???

Har inte hört ett ljud gällande min tel. SUCK! Pratad med en gäst från Telia idag som sa att han hört rykten om att det är ytterligare några veckors väntetid på den telefonen. SANSLÖST!! Han bekräftade iaf att webben är den snabbaste kanalen att köpa via. Några har frågat mig varför jag inte köpte den i butik...han sa att butikerna har ännu längre väntetid....Nåt positivt iaf!!

Imorrn eller på fredag ska Blixten åka och sova hos mormor och morfar. Jag ska försöka rida och sen är det jobb som gäller. Fick på mig ett pass på lördagmorgon idag...BORING!! Är inte jätteförtjust att bli frågad dagarna innan. FRAMFÖRHÅLLNING TACK!!

Nu till dagens roliga:

En norsk helikopter rapporteras ha störtat mitt i en kyrkogård. Hittills har man hittat 2411 döda...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Frieda: Säg att du fattade den!?! :D

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Frieda

Bekräftar att jag förstod och tyckte att det va kul! Puss

2009-10-14 @ 21:49:30
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0