Home sweet home

Så var man hemma igen då, i kalla, blöta Sverige. Tjohoooo, NOT!! Närå, visst är det skönt att vara hemma i sitt hem igen och vår och sommar kommer väl tids nog här oxå..... De har sopat upp all sand från vintern här hemma idag, det är väl ett vårtecken nog?!

Semestern i sig var underbar!!!!!!! Vi hade inte kunnat bo bättre. Tavlan och jag i en fantastisk penthouse lägenhet med jacuzzi i sovrummet och på en enorm takterass. En pina colada i bubblet i solnedgången är inte fy skam. Hemresan var det enda negativa men alltid lär man sig nåt. Nästa gång man reser kommer ju kännas som a piece of cake. Nästa resa blir i september ju btw. Ca 4 dagar i Orlando, 2 i Miami och 7 på lyxkryss i karibien :) I cant wait!!

Imorrn ska jag in till jobbet på lite bröllopsfix sen är jag ledig på fredag för att sedan jobba lördag-fredag. Veckan efter är det dagen D. Dagen "life is over". 30 ÅR, hajja det!!!! :)

Gick förresten upp typ 3 kg under semestern, den är fin. Magsjukan sist gjorde ju inte att jag gick ner nåt trots att jag inte kunde äta så det är inte att önska igen. Får hitta på nåt nytt inför beach 2010. Tavlan gick upp 5 kg under semestern, han som gått ner över 5 innan. Summa summarum så kanske man ska skita i att banta inför semestern. Ju mer du går ner innan, desto mer går du upp under och desto större helvete får du efter, haha.

Ät vad ni vill, när ni vill, rör på er och må gott, gott folk!

Over and out (bilder kommer inom kort)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra gumman!!! Du är vacker och sjukt snygg med bland annat ass och legs att döda för! Vi kan alltid ta sällskap i vassen om det är ;) Hoppas vi kan ses snart!! Puss

2010-04-22 @ 12:01:28
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0