Påskägg

Glad Påsk everyhopa!!

Eftersom jag har ett par kg kvar att tappa inför GranCan så blir det inget påskägg med godis för mig i år.
Eftersom jag inte bör äta vanliga ägg efter magsjukan då de är hårdsmälta för magen så blir det inga sådana heller. DÄRFÖR fick jag en fet förkylning i mitt påskägg istället!!! Kul va?! Men det är smart, varför slösa sjukdagar på arbetstid när man kan vara sjuk all ledig tid?!

Mår idag äntligen "bra" igen, dvs fri från magsjukan. En förkylning känns rätt ok mot en magsjuka :)

Ikväll kommer fina Sanna hit och får sina naglar fixade, självbilden boostad (hon ser ju mig) och humöret på topp (det blir ett glas vin). Ska bli fabulous!! Vi ska göra en smarrig sallad att knapra på oxå. Sanna föreslog varsin morot men jag tyckte vi skulle lyxa till det med en hel sallad. Det är ju trots allt påsk!

Jag antar att jag kommer vara död sen men det får det vara värt. Jag är så förbenat less på att vara hemma och sjuk. Jag har inte bara damp utan även ADHD (enligt Tavlan) så då måste det vara illa!!!!

Nähe, nasspray och en dubbel grogg då kanske (2st Treo Citrus) = Livets vatten!!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) Jaha har du bott i Paris! Häftigt! Vad gjorde du där? :) Vi ska vara där en weekend, vad ska vi INTE missa? :) Fy vad härligt med gran canaria! Se till att bli brun och fräsch! Kramkram

2010-04-08 @ 21:01:36
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0