1'a "kunden"!!

Tack snälla söta rara granne Carina för att du ställde upp idag som elev nr 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carina bjöds då på en SPA manikyr innehållande:

Rengöring och klippning av nagelband
Filning och formning av naglar
Citrusmjölk bad
Citrus scrub
Citrus shimmer masque
Citrus lotion med hand och underarms massage
Inpackning för naglar och nagelband
Putsning
Lackning

Hon verkade nöjd när hon gick :) Hurra hurra!!!

Sen vill jag VÄLKOMNA Putte (Carinas man) som ny läsare till bloggen. Jag har ju alltid önskat mig en granne som grannen i Beck. Du kanske kan bli min Beck-granne Putte??? Det är helt ok här att bjuda över sig själv på en stänkare sörrö :D Det kan du vara värd för den delen, som hittade till bloggen!! (Nu har jag säkert 11 läsare, om man räknar alla på en gång XD)

Har jobbat på vanliga jobbet 4 timmar idag. Det var INTE med lätta steg jag studsade dit kan jag säga, jag har ju hittat mitt kall nu, haha. 

Har jag sagt att jag på mindre än 2 veckor ska göra 20 manikyrset och 5 pedikyrset i hempraktik inför provet?? Jobba jobba jooooooobba!

Dagens roliga (det var länge sen):

Läst i tunnelbanan på väggen vid rulltrappan:

-Att döma av storleken på din röv så är det inte första gången du väljer att åka rulltrappa.

// Felix Herngren

GULD!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frieda

HAHAHAHAHAHA! Va de seriöst som det stog där?? Jag bröt ihop av skratt! =) Jag vill komma till dig! När?? Puss

2010-02-06 @ 22:58:26
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Du menar det som stod i rulltrappan?! Det är till 100% sanning, grymt eller hur? Jag dog av skratt varje gång jag läste det, för då stod jag såklart i rulltrappan :D Kan du komma nåt i veckan? HS är borta mån-tor, jag är ledig ons-tor. Annars i helgen, jobbar, men efter jobbet?! Puss

2010-02-06 @ 23:29:24
Postat av: Sanna

haha, jag såg det också igår, tog alla trappor jag kunde sen ;) Grattis till att du haft din första kund och grattis till kilona som ju faktiskt rasar av ju lyckligare man blir :) Härligt! Du är en toppenpingla min vän och jag hoppas definitivt vi ses snart, dina killerlegs behövs för att ljusa upp i tillvaron ;)Vi hörs!! Puss

2010-02-07 @ 16:08:44
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0