Day before Happy bloody Valentines day

Helt hysteriskt med folk på jobbet idag. Väldans vad folk ska slänga ut pengar inför alla hjärtans dag! Och just hjärtan hade vi prytt hela placet med... :D Ser jag ett till så kräks jag!!! Jag har tom ÄTIT hjärtan idag!

Min smarta housesharer gav Sixten en andra portion mat i morse så hans dagsranson är klar. Funderar på att skippa middagen ikväll med sympati för honom... skulle ju passa lägligt efter min löprunda nyss. Kanske kan tappa ett kilo eller två på kuppen :D

Mitt <3 Frieda som skulle komma och få händer och fötter fixade idag har dizzat mig. Hon var visst som en tub majonnäs efter för mycket rödvin igår, haha! SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA!! Nu kan du gå där med dina trasiga nagelband ;p Men jag älskar dig ändå! Börjar däremot få lätt panik inför nästa vecka. Har 12 manikyrer och 4 pedikyrer kvar på hempraktiken och 1 ledig dag fram till fredag. SUCK.

Hela dan får, hon arbeta,
hon får jobba,
hon får streta,
putsa, diska, tvätta, damma,
varje dag är det detsamma.....

Bon fin week-end!! Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du hund också ? :)

Jag jobbar inte heltid med naglar, just nu bara lite med bakanta. I framtiden när jag känner att jag har skaffat mig nog med erfarenhet vill jag jobba med det på salong. Hur är dina framtidsplaner inom nagelbranchen? Ska du lära dig alla material? Jag har gjort prov på gele och silke/glasfiber samt manikyr. Denna vecka har jag pedikyrprovet sen är det bara akrylen kvar :) Ska bli skönt när man är färdig!

Hoppas helgen har varit härlig!

/sara

2010-02-14 @ 14:29:39
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0