Drömmar

Har drömt i 2 nätter i rad. Glömt att berätta... Sjuka historier som vanligt.

Dröm 1: Satt i ett litet flådigt flygplan, vet inte var jag skulle eller varför. Hur som helst så satt man under cocpit och bakom landningsstället så man såg hjulen på marken under start.
Iaf så var det några killar som stod med brandslang och preppade startbanan innan. Detta med ELD vilket resulterade i att marken glödde. Sjukt tänkte jag, han kommer ju köra på det där, hur ska det gå med däcken? Upp kom vi tillslut men var tvungen att nödlanda direkt. Flygplanet hade fått PUNKA!!! Vad var det jag sa??
När vi skulle kliva av planet och vänta på reparation så klev jag tillvänster utanför innedörren och inte till höger så jag hamnade på en SPA avdelning i det LILLA planet. Där satt en kärring med superkrulligt hår och ville ha en JAPANSK massage. (VAD NU DET ÄR??) Hon hade hört att de skulle vara bra. Notera att kärringen hade pälskappa på sig! Döm om min förvåning när jag såg en av mina kursare sitta vid ett nagelbord. KLART SOM KORVSPAD att man kunde få naglarna fixade på planet oxå. SHIT JAG ÄR SÅ NORMAL!!

Dröm 2: Jag skulle möta HS vid "en" tunnelbana. Gick vänster istället för höger så jag hamnade fel. Frågade en b-m om vägen och han visade på mig en annan station. På väg ner i stationen var det brandmän överallt och döda människor som låg med brandmän och poliser runt sig. Det rykte från huset och var folk överallt. HALLÅ, där skulle ju jag gå. Så jag gick fram till en brandman som satt vid ett lik (ja ni läste rätt) och sa. "Ursäkta att jag stör dig i ditt arbete. Men jag ska till tunnelbanan och din kollega däruppe sa att det var hitåt". Det är rätt, det är den här vägen, gå ner där sa han och pekade över en drös sönderbrända människor. SJUKA SJUKA JAG.
I nästa sekund är jag sen och måste ta HS bil och istället KÖRA den till honom. Får ta mig genom det sönderbrända kvarteret ner i ett parkeringsgarage och hämta bilen. Den krashar jag på vägen och ligger sedan på mage på en brygga och målar naglar med min nagellärare..... Jag är framtung så nagellacken ramlar ner i vattnet vilket resulterar i att jag får kliva i med kläderna och plocka upp de. Sen sitter jag i klassrummet och då blir min lärare "lätt" irriterade på mig för att jag blött ner allt.  KLART SLUT.

Sååå....någon. Vad betyder nu allt detta???? Är jag "bara" dum i huvudet eller helt jä**la sinnessjuk? Man kan börja fundera..... TVÅNGSTRÖJA NÄSTA!!

Puss o hej, nu måste jag fortsätta plugga!!!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Känns som att det är val du står inför i livet det handlar om... Men nä, du är inte normal! =) Puss

2010-02-17 @ 23:47:23
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Hoppas allt är bra så här inför helgen. Ang. naglar så har jag tänkt jobba hemma så länge. Har inte möjlighet att starta eget och hyra ett bord. Ska ev. börja på en salong som anställd på deltid:) Vill inte jobba heltid ännu med detta.



Klarade pedikyren igår så nu har jag bara akrylen kvar:)



vad kul att du har så många kunder! Bra att ha för att skaffa sig erfarenhet och att du redan nu kan bygga upp en kundkrets! Kommer nog gå jättebra ska du se!



vart jobbar du annars?

/sara

2010-02-19 @ 18:17:24
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0