Chockar...

....Med ett inlägg till, samma dag. Det ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska strax ut med pälstrynet igen. Han har piggat på sig lite efter all vätskeersättning jag tvingat i honom idag. Fick i honom lite ris nu på kvällen oxå. Hoppas det inte slår tillbaka så vi får vara uppe inatt oxå. Imorrn måste jag jobba. Då har vi gäster oxå så, endel att förbereda. Doggen ska bli ompysslad hos grannen. De behöver säkert gödning på deras tomt oxå.....

Jobb några timmar lör morgon igen men sen är det helg innan vanliga vardagen är tillbaka. Jan går fort, sen har jag utbildning och fullt upp i feb och mars sen är det Anfi Tauro och Hawaiian Tropic som gäller :D Jaja, en och annan paraply drink oxå.

Idag kom GI boken förresten. Den verkar bra så ska plöja igenom den i helgen och dra igång på måndag igen. För tusan, jag kan leva på bacon ägg och majonnäs :D

Hade förresten lärt mig 3 namn i Leksand... Tror jag har glömt ett så det blir bakläxa. I Almtuna kan jag två, Gusten och Små-Sten, så 2-1 till Leksand. Damn, den där Almtuna tröjan va bra snygg ändå.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Frieda

Stackars lilla Sixten! =(

Tryggve mår finfint! Han är döläcker nu, du måste komma och rida honom nåt! Allt bara sitter! =) Saknar dig! Puss

2010-01-07 @ 23:28:28
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0