Finns de som har det värre...

Glömde berätta en sak häromdagen. När jag var på väg hem från jobbet i snöstormen som var häromdagen så mötte jag på gamla stockholmsvägen (255) UPPSALAS CYKELTAXI. Med passagerare dessutom. Han var i höjd med Gurrsta/Mälarkliniken och hade åkt från Märsta. Förstå vad jobbigt det måste ha varit. Och en annan gnäller över en bruten nagel. Sätter saker i perspektiv.....

Har varit ledig idag. Har dammat och skurat köket. Diskhoarna har fått sig en spol med javel så nu blänker stålet. Sen har jag klippt Sixten för trimmern gick sönder. SKIT.

Ringde och bråkade på posten och en skrot i skåne. Skroten påstod att min verkstad beställt ruta med objektnr från hemsidan vilket innebär att meken beställt fel ruta. Jaja, då får han stå för det. Posten hade inte hanterat mitt ärende än utan gör det i början av veckan och då får man även besked per brev. Bara att hålla tummarna. Fick sms igår att ny ruta var beställd och att den skulle komma idag. Jag hoppas han beställt rätt ruta då!!!

Har lämnat Sixten hos sin människo kompis Danielle (5) idag, hon vill vara barnvakt (övernattning). Hundvakt är utan övernattning :) I samma veva skulle våra grannar iväg så vi fick hem deras hund för kvällen (och sedan ägarna oxå), det var skojigt!

Sitter och kollar på Leksand-Sundsvall nu. Det är oxå intressant. Jag gillar självmål :) Fel lag dock!

Jobb imorrn kl 11... better prepare...

Grattis Jenny till vinsten i Frisör skole dm i uppsala igår! Jag håller på dig!!!!

Puss o hej



Så här skulle min Sixten se ut... Sudden likaså. Jag är glad att de inte gört!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0