Kommunikation

Shit vilken dag på jobbet. Helt hysterisk, men jag är såå nöjd över mig själv. Åkte till jobbet 6.30 i morse, gick på toan första gången 5.50. Hade 20 min lunchrast inkl promenad till och från lunchen. Stämplade ut 17.45 och gick på toan för andra gången 18.15. Den är fin!!! Mer än 12 timmar och fler glas vatten och koppar kaffe senare...
Nåja, jobbade asset av mig och det bra. Fick en massa FA förfrågningar att åtgärda, kreditar att göra, nya bokningar, ändringar och planeringen för 50 pax fest i helgen och privatgäster samt middagar nästa vecka. På det har jag ett 100 pers bröllop i sommar på tapeten att organisera med flera dagars logi och måltidsarr på det. LOVELY, I like it!

Hade en kul finne på jobbet idag + en på kinden. Skämta som fan med honom (på jobbet), jag hade kul, han fattade inget! Han måste ha TROTT att jag var bombad :), jag VISSTE att han var finne :D  Sen fick jag höra av kursledaren att han hade adhd, på skämt alltså, då insåg jag att vi hade allt för mycket gemensamt jag och han. Skämten är liksom klara och passé i våra skallar innan de ens kommit ut ur munnen... Inga frågetecken (för vår del). Inte undra på att man har kommunikationssvårigheter, hajjar ni? Näe... anade det....

Imorrn ska jag o sheriffen o heja på våra basketkillar igen, UA-Södertälje i viktig match. Kan inte bli annat än spännande. Ska på pre game innan på Linné, jag ska ha ansiktsmålning har jag bestämt :D

Nu måste jag gå ut med Kotten, han har damp som matte idag!

Hej svejs!

PS: Invigde sån scanner på ica maxi idag. Jag var grym. TILLS vi kom i kassan och fick kontroll. Jag hade snott en cashew påse haha. Typiskt. Som mamma alltid sagt sen jag var liten och de såg längden på mina fingrar. Antingen skulle jag bli gynekolog eller tjyv :D DS




Kommentarer
Postat av: Frieda

Bli gynekolog istället! Mycket roligare! =)

2010-01-21 @ 23:32:04
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0