Mysstund

Haft lite em mys på stan med Sannisen. JÄTTEKUL att träffa dig igen gumman!!! Dags snart igen!!

Jag som sagt  att jag bara skulle kolla på lite strumpbyxor åkte rejält dit! Har shoppat 4 par strumpbyxor, 1 par leggings, 3 typ klänningar/tunikor, 1 kjol, 2 par trollisar mm. HOPPSAN! ;)

Sprang på farmor och farfar oxå, det var mysigt, de är gamla och söta.

Ska snart sätta ingång och packa inför morgondagen och sen ta ett bad...IGEN... Jag är bad-o-holic. Igår kom övrigt min beställda Marian Keyes bok från england. Lovely! Tror jag skippar den jag läser nu och tar den istället.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va verkligen superkul att träffa dig gumman! Jag tyckte du va duktig med shoppingen ;) MÅSTE ses snart igen! Du fick bra betyg från brorsan, men så är det ju - vi hårdrockare går hem hos grabbarna ;) höhöh! Puss och kärlek till dig vännen!

2010-01-16 @ 18:09:12
URL: http://sannastrassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0