Ny form

På bloggen alltså. Blev lätt förvirrad när jag loggade in...HALLÅ inte skämta med en blondin så... Kommer ju ta veckor att vänja sig!!!

Idag har varit en kul dag. Hade en vuxen praktikant med mig, vääääldigt trevligt och kul sällskap. Hade en bröllopsvisning vilket oxå var kul... Sen har jag mekat med mitt stora sommarbröllop....damn vad kul det är. Jag ska nog bli bröllop/fest fixare när jag blir stor! När man inte får nåt eget bröllop så får man nöja sig med andras :)

Körde hem Jessica G efter jobbet idag. LOVELY TO SEE YOU BABE! Hon var hemma och hälsade på från L köping. Passade samtidigt på att fika med J och hennes mor (min gamla kollega). Chailatte drack vi. HUR GOTT ÄR INTE DET? Som plåster på ett trasigt knä.

Sen gick min kollega hem med kräksjukan. Man kan ju hoppas man blev smittad idag, så man kräks imorrn och kan läka på 48 timmar sen. Nybantad och snygg till nagelkursen på mån! Men men... jag får sällan det jag drömmer om.... Men tänker jag riktigt hårt så mår jag lite funky... tänker jag lite till så kanske jag kan kräkas :D

Fick sms från meken... Ny ruta beställd, kommer imorrn. Undrar vad det kommer vara för fel på den och hur mkt det kommer kosta. Han inte ringa och bråka med post och skrot idag. Sen var jag på alldeles för bra humör oxå. Får försöka vakna på fel sida imorrn så ska de få äta skit them basterds!!!!!!

Kim: Jag tränar nog inte hälften av vad du tränar i stallet varje dag, och inget barn har jag heller! Så egentligen har du nog både mer energi och träning än mig :)

Sanna: Vad står det på dagens meny? Jag har varken bacon eller lax... Kyckling och feta omelett kanske??

Puss på er!



(Karate-Chicken)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Min middag va omöjlig att knäcka - mammas dinkelpaj med lax och skaldjur!

Inga dumma tankar om kräks nu - du är fierce och kommer äga kursen! När ses vi gumman??

Puss!

2010-01-28 @ 22:19:08
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Frieda

Kräksjukan är fan ingen lek... man är liksom inte kry på 48 timmar, snarare 4 dar, man är ju helt orkeslös och vill inte äta, äter man inte orkar man inget. Då vill jag hellre ha det som förut, spy 1 gång varje dag! Fina grejer! =)

2010-01-28 @ 22:40:38
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0