Snart helg

Puh, nu börjar jag bli trött på kvällsjobb. Gick upp tidigt idag för att hinna träna efter hundpromenaden. Tidigare uppgång innebär dock att jag måste hinna ut med hunden en gång till innan jag åker till jobbet. Bara stress alltså. Tor och fre jobbar jag dag, SKÖNT. Alla gäster åker vid lunch på fre så jag kan nog tom kunna komma iväg i riktigt bra tid. Behöver ut och springa!!!!!!!!!!

1 vecka kvar på jobbet nu sen börjar nagelutbildningen med långa dagar, mycket plugg och mycket hempraktik. Ska träningen få plats ordentligt också så blir det nog HS som ryker haha! Nåja, inget han dör av, han får ju nåt snyggt att titta på på GranCan...

På fredag ser det ut att bli basket igen med chefen, om hon hinner alltså. Vi lär ju få valuta för halsdukspengarna liksom :)

Oups, nu fick jag plötsligt bråttom....

A plus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0